FANDOM

Wiki-background

Jeden z plakatów promocyjnych

Kakegurui - Adaptacja mangi w formie anime o tym samym tytule wyprodukowana przez MAPPA w lipcu 2017r. Animacja została ogłoszona za pośrednictwem filmu promocyjnego opublikowanego przez firmę Square Enix. Wideo również zauważyło, że manga ma dwa miliony egzemplarzy w obiegu. Pierwsze dwa odcinki zostały zaprezentowane na pokazie 23 czerwca 2017r., A regularne transmisje trwały od 1 lipca 2017r. do 23 września 2017r., a ostatni odcinek to oryginalny odcinek anime przygotowany przez Homurę Kawamoto, jednego z twórców mangi. Seria jest licencjonowana i przesyłana strumieniowo przez Netfilx.

Podczas imprezy „Hyakkaou Private Academy Cultural Festival” w sobotę 6 stycznia 2018 r. Ogłosili, że seria będzie miała drugi sezon. Serwis anime News Recorder poprzednio gościł obraz z ogłoszeniem.

Drugi sezon anime, oficjalnie zatytułowany Kakegurui ××, nadawany premierowo byłod 9 stycznia 2019 roku. Ostatni odcinek został wyemitowany 27 marca 2019 roku.

Oficjalne konto na Twitterze i strona internetowa zostały uruchomione specjalnie dla fanów anime.

PostacieEdytuj

Sezon pierwszyEdytuj

Sezon drugiEdytuj

FabułaEdytuj

KakeguruiEdytuj

W prywatnej akademii Hyakkaou uczyć mogą się jedynie dzieci z najbogatszych rodzin. To instytucja, w której obowiązuje dość specyficzny program nauczania, bowiem główną umiejętnością, którą mają przyswoić sobie studenci szkoły, jest przewidywanie ruchów przeciwnika podczas gier hazardowych. Zwycięzcy żyją tu jak królowie, natomiast przegrani muszą pogodzić się z rolą poddanych. Do akademii zapisuje się Yumeko Jabami, która postanawia pokazać wszystkim swoje niebywałe zdolności.

Kakegurui ××Edytuj

Drugi sezon anime Kakegurui. Przewodnicząca ogłasza wybory na własne stanowisko. Jedynym sposobem na zostanie najważniejszą osobą w szkole i zostanie głową rodu bami jest hazard.

Yumeko Jabami - hazardzistka o niesamowitych zdolnościach, musi zmierzyć się z nowymi przeciwnikami, których zdolności przewyższają każdego z dotychczasowych współgraczy. Akademia powoli zamienia się w bratobójcze pole bitwy, a gra o głosy - w grę o życie...

Lista odcinkówEdytuj

Sezon Tytuł polski Tytuł oryginalny Odcinki Oryginalna emisja Flag of the United States.svg Oryginalna emisja Flag of Poland.svg
Premiera serii Finał serii Premiera serii Finał serii
1 Kakegurui: Compulsive Gambler Kakegurui: Compulsive Gambler 12 01 lipca 2017r. 21 września 2011r.
2 Kakegurui×× Kakegurui ×× 12 09 stycznia 2019r. 27 marca 2019r.