Kakegurui Wiki
Advertisement

Mary Saotame (早 乙 女 芽 亜 里) - jedna z głównych postaci w serii Kakegurui. Jest ona uczennicą prywatnej Akademii Hyakkaou oraz posiada przyjaciół Yumeko Jabami i Ryotę Suzui. Jest pierwszą postacią, która rzuca wyzwanie Yumeko, przez co staje się maskotką.

Wygląd

Mary była dziewczyną średniego wzrostu z długimi blond włosami ułożonymi w dwa kucyki związane czarnymi wstążkami i ciemnożółtymi oczami.

Mary nosi podstawowy mundurek akademii Hyakkaou. W jego skład wchodzi czerwona marynarka z złotymi guzikami i czarnym wykoczeniem, biała koszula, czarny krawat i plisowana spódnica. Na nogach nosi czarne pończochy i mokasyny.

Osobowość

Images.jpg

Na początku Mary była lekko sadystyczna, przykładem jest to jak traktuje Ryotę Suzui. Jej zachowanie ulega zmianie po tym, jak staje się maskotką, ze względu na kpiny ze strony rówieśników i niski status społeczny w akademii. Mary jednak wciąż była egoistyczną, i dość pewna siebie dziewczyną , zdarzało się jej kpić i wyśmiewać z przeciwników, szczególnie jak wydawało jej się, że zwycięży.

Po przegranej z Yumeko rozpaczliwie pragnęła wrócić na swoje dotychczasowe stanowisko, jednak na próżno. Po kolejnym upokorzeniu Mary tarci dumę i załamuje się psychicznie podczas meczu z Yuriko. Kiedy w końcu udało jej się spłacić dług i Mary przestaje być maskotką wydaje się być mniej okrutna i arogancka, czasami jedynie po lekkomyślnym zachowaniu Yumekolub tchórzostwem Ryoty. Rozwinęła też ogromną nienawiść do Samorządu.

W Kakegurui Twin dowiadujemy się, że Mary nie pochodzi z bogatej rodziny, a do akademii chodzi dzięki stypedium. Jej celem od zawsze była wygrana w życiu, co jest ważne nawet dla jej rodziców, którzy zawsze namawiali ją do przyjaźni z bogatszymi dziećmi. Jest dumna ze swojej inteligencji i umiejętności hazardowych i nienawidzi, gdy ludzie patrzą na nią z góry tylko z powodu jej sytuacji finansowej. 

Pobrane (3).jpg

Mary jako maskotka

Mary zostaje obiektem drwin.

Kiedy Mary została dręczona, z miejsca stała się obiektem drwin i żartów rówieśników.

Szybko chciała przestać być maskotką jedna nie było to takie proste. Mary obwiniała Yumeko, ponieważ właśnie w grze z nią się zadłużyła.

Ciekawostki

  • Meari oznacza „pączek, kiełkować” () (ja), po drugie, Azja () (a), sąsiedztwo, wieś () (ri) ”.
  • Jej imienia nie da się określić, ponieważ znaki kanji były używane po prostu do wymowy jej imienia.
  • Jej nazwisko- Saotome oznacza (早 乙 女) oznacza „kobietę, która sadzi ryż” lub „młodą dziewczynę”.
  • Jej imię wraz z wyglądem może być możliwym odniesieniem do piosenki Toma Jonesa „Green, Green Grass of Home”, w którym pewien fragment tekstu piosenki brzmi: „Down the lane, I walk with my sweet Mary, Hair of gold and lips like cherries, It's good to touch the green, green grass of home"
Advertisement