Kakegurui Wiki
Advertisement

Nanami Tsubomi (蕾 菜々美 Tsubomi Nanami) - epizodyczna postać w Kakegurui. Jest zwierzęciem domowym zadłużonym na 20.000.000 ¥, która grała przeciwko Yumeko Jabami, Mary Saotome i Junowi Kiwatari, aby obniżyć swój dług.

Wygląd

Nanami ma ciemnobrązowe włosy sięgające do szyi (ciemnofioletowe włosy w mandze), których część jest trzymana po lewej stronie głowy przez różową opaskę (czerwoną opaskę w mandze) z długim pasmem przebiegającym przez jej twarz i zielono-brązowe oczy.

Nosi standardowy żeński mundurek szkolny Prywatnej Akademii Hyakkaou.

Osobowość

Nanami poznajemy w czwartym odcinku trzeciego sezonu. Na początku Nanami jest osobą cichą, nieśmiałą i dość niespokojną. Jest przerażona Junem Kiwatari do tego stopnia, że jest mu całkowicie podporządkowana, chcąc dostać szansę na spłatę długu, a tym samym odzyskać status normalnego studenta i nadal być zwierzęciem domowym.

Po spotkaniu z Yumeko Jabami, która przekonała ją, że jej uległość wobec nierozsądnych ludzi, takich jak Jun, osobowość Nanami uległa zmianie. Odzyskała wolę walki o własne dobro i przestała odczuwać złość, smutek i konsternację, pozostając jednocześnie miłą i życzliwą osobą. Nanami jak wiele innych zadłużonych uczniów postanowiła wziąć udział w obniżeniu długów. Po kilku rundach okazuje się, że współpracowała z Junem Kiwatari.

Kakegurui - Compulsive Gambler

Nanami po raz pierwszy pojawiła się podczas gry w Indian Poker, zorganizowanej przez Samorząd Uczniowski, aby pomóc domownikom obniżyć lub wyeliminować ich długi. Chociaż początkowo nie wydawała się robić wiele, w rzeczywistości dawała Junowi znaki, aby powiedzieć mu, którą kartę pokazał grupie, ustawiając jej karty w inny sposób. Wkrótce okazuje się, że Nanami jest zwierzęciem domowym Juna i dlatego została zmuszona do pomocy mu w wygranej.

Kiedy Yumeko Jabami dowiedziała się o ich sztuczce, powiedziała Nanami, aby porzuciła Juna, chyba że chce być traktowana w ten sposób do końca życia. Nanami była przestraszona i zdenerwowana, ale ostatecznie zdecydowała się sama wygrać. Jednak nie wygrała, ponieważ Yumeko użyła jej tylko do zadzierania z Junem Kiwatari. Jednak dług Nanami nadal był obniżony, a ona zyskała dużo pewności siebie.

Podczas wyborów nadal jest zwierzęciem domowym. Wie, że dla domownicy wybór nie ma znaczenia. Jednak usłyszała plotkę, że Terano Totobami kupuje głosy za 5 milionów jenów i planuje sprzedać jej swój głos. Ale potem dwóch łobuzów grozi jej i chcą, żeby celowo straciła swój głos w grze. Nanami odmawia, ale potem chcą być brutalni.

Ale Yumeko przerywa im i sugeruje zabawę z nimi wszystkimi, więc łobuzi szybko odejdą. Yumeko prosi Nanami, by zagrała, ponieważ sprzedaż jednego głosu i tak nie wystarczyłaby. Nanami wie, że jeśli przegra, nie żyje. Ale jeśli wygra, może się uratować, więc akceptuje hazard. Później ogląda turniej i zastanawia się nad Yumeko. Nie wiadomo, jaki był wynik gry, ani czy w ogóle grali.

Kakegurui - Compulsive Gambler

  • The Women Who Became Livestock
  • The Women Who Became Human
  • Gambling Woman

Ciekawostki

  • Jej nazwisko Tsubomi oznacza „pączek kwiatu" () (tsubomi)”.
  • Jej imię Nanami oznacza „zielenie, warzywa'' () (na), ,,piękno" () (mi)”.
  • W LiveAction kucyk Nanami jest po prawej stronie, zamiast po lewej.
Advertisement