Kakegurui Wiki
Advertisement

Runa Yomozuki (黄泉月 るな) - Członkini samorządu szkolnego i przewodnicząca komitetu wyborczego.

Wygląd

Runa jest dziewczyną bardzo drobnej postury, wyglądającą dość młodzieńczo w porównaniu z innymi członkami Samorządu Uczniowskiego. Ma dość jasną cerę, długie platynowe blond włosy z krótką grzywką, rozcięte na środku czoła i fioletowe oczy. Nosi pomarańczowe kigurumi królika, pod którym znajduje się mundurek wydany przez Prywatną Akademię Hyakkaou; czerwona marynarka z czarną lamówką na mankietach i kołnierzyku, biała koszula zapinana na guziki, ciemna plisowana spódnica, krawat i pończochy w biało-czarne paski, buty wydawane przez akademię-brązowe mokasyny z czarnymi podeszwami. Ma pomalowane na jasnoróżowo paznokcie. Często widuje się ją z różnymi lizakami wystającymi z ust, podczas kiedy Runa gra w gry (Różowa Playstation Vita w anime, Nintendo Switch z czerwonymi i zielonymi Joyconami w Live Action. Ma na sobie pomarańczowy błyszczyk.

Osobowość

Runa pojawia się jako osoba pogodna, entuzjastyczna i bardzo charyzmatyczna, zwłaszcza podczas publicznych audycji. W przeciwieństwie do innych członków Samorządu Uczniowskiego, nie traktuje swojej roli zbyt poważnie. Jest znana z jedzenia przekąsek i grania w gry wideo podczas obrad Samorządu Uczniowskiego i nie przejmuje się sprawami szkoły.

Jednak pomimo tego, że wygląda przyjaźnie i niewinnie, Runa ma pasmo okrucieństwa i bardzo łatwo się nudzi, co może wskazywać na tendencje socjopatyczne. Jej zachowanie, podczas meczu Mary, Ryoty , Miyo oraz Miri Yobami, pokazuje, że najprawdopodobniej nie ma szacunku do ludzkiego życia, podobnie jak Kirari Momobami, ponieważ wydaje się, że lubi system zwierząt domowych. Świetnym tego przykładem jest upokorzenie Mary Saotome, która skonfrontowała się z nią w sprawie jej Harmonogramu Planu Życia, mówiąc jej, że musi szybko poprawić swoje umiejętności zadowalania mężczyzn. Niemniej jednak fairplay jest nadal niezwykle ważne dla Runy, ponieważ jest w stanie odłożyć na bok swoje pomysły, aby gry hazardowe były jak najbardziej uczciwe i neutralne, a wszelkie próby oszukiwania są dla niej całkowicie nie do przyjęcia.

Występowanie

Runie nie poświęcono wiele uwagi w pierwszym sezonie. Pojawiła się pierwszy raz w odcinku drugim 1 sezonu. Później pojawiła się podczas gry Yuriko gdzie zauważa jak blada jest. Poza tym głównie zostaje pokazana podczas zebrań członków samorządu gdzie najczęściej wypomina postaciom mecze z Yumeko. Występuje również obserwując grę Yumemi oraz mecz z Kaedą. Jest również krupierem podczas gry Kirari.

2 sezon

Runa jest przewodniczącą komitetu wyborczego. Odegrała dużą rolę podczas meczu Yumeko i Ryoty przeciwko Miri i Miyo. Poza tym pojawia się również podczas komentowania kto ile ma głosów.

Ciekawostki

  • Runa jest jedną z dwóch postaci która nigdy nie grała z Yumeko.
  • W pewnym momencie możemy zauważyć że Runa podchodzi do wielkiego stoiska z Chupa-chupsami.
  • Runa w Live Action jest o najstarsza ponieważ aktorka ją grająca urodziła się w 1990.
  • Jest jedną z najniższych postaci.
  • Runa bardzo często pokazuje jak starsza i nieobliczalna, co sugeruje że może mieć problemy psychiczne.
Advertisement