FANDOM

Yumeko Jabami - główna bohaterka Kakegurui. Jest uczennicą w prywatnej Akademii Hyakkaou oraz przyjaciółką Ryoty Suzui i Mary Saotome. Status rodziny Yumeko jest taki sam jak status rodziny z Kirari Momobami.

WyglądEdytuj

Yumeko ma bardzo jasną karnację oraz długie, czarne włosy. Jej oczy są koloru brązowego, czasami zmieniają swój wygląd, gdy dziewczyna jest czymś podekscytowana, najczęściej stają się szkarłatne. Nosi czerwony mundurek dziewczęcy Akademii Hyakkaou, który składa się z czerwonej marynarki z czarnymi detalami narzuconej na białą koszulę. Spódnica jest w kratę, w zależności od sytuacji jej kolor jest czarny lub ciemnogranatowy. Yumeko nosi czarne zakolanówki, które przez swoją długość mogą uchodzić za rajstopy oraz proste, brązowe buty.

OsobowośćEdytuj

Yumeko okazuje się być bardzo optymistyczną i charyzmatyczną postacią, która konsekwentnie przyciąga uczucia i zainteresowanie otaczających ją ludzi. Nie tylko jest w stanie zaprzyjaźnić się z tymi, którzy wcześniej jej nie lubili, ale jest w stanie przyciągnąć uwagę wszystkich studentów. Robi to właśnie w pierwszym dniu szkoły i udaje jej się to robić prawie codziennie. Za każdym razem, gdy zauważy, że przeciwnik oszukuje w grach, z optymistycznej dziewczyny zmienia się w żądną krwi kobietę. Przeraża swoich przeciwników, kiedy jej oczy stają się czerwone.